Dijital Salon – Müşterilerinizin Öncesi-Sonrası Fotoğraflarını Çekmek İçin İpuçları

İlk Dijital Salon postumuzda öne çıkan sosyal medya platformlarının güçlü yanlarına ve avantajlarına göz attık. Artık içeriği konuşmanın vakti geldi. Bu yazımızda özellikle müşterilerinizin öncesi-sonrası fotoğraflarını çekerken nasıl güven kazanabileceğinize odaklandık.

 

Unutmayın: Sosyal medya, gün geçtikçe daha fazla kuaför salonu tarafından yeni müşteri kazanmak için kullanılıyor - aynı zamanda ekibiniz her geçen gün daha güzel stiller ve göz kamaştıran renkler yaratıyor... öyleyse bu fırsatı neden ücretsiz sosyal medya pazarlaması olarak değerlendirmeyesiniz?

 

İşinizi göstermenin en kolay (ve en etkili) yöntemlerinden biri, salonunuzun Instagram ve Facebook sayfalarında müşterilerinizin öncesi-sonrası fotoğraflarını paylaşmaktır. Örneğin:

 

Öncesi & Sonrası
  • Adım 1: Bir "öncesi" fotoğrafı çekin.
  • Adım 2: En son Schwarzkopf Professional ürünlerini kullanarak renkendirin veya şekillendirin.
  • Adım 3: Bir "sonrası" fotoğrafı çekin.
  • Adım 4: İçeriğinizi sosyal medyada paylaşın (#madetocreate ve benzeri ilgili hashtagleri kullanmayı unutmayın)

Öncesi/sonrası fotoğrafları çekmek için uzman ipuçları:

  • Müşterilerinizin/çalışanlarınızın fotoğrafta yer almayı kabul ettiğinden emin olun.
  • Portre modunu kullanın - bu mod, bu tür çekimler için daha iyidir ve sonrasında iki fotoğrafı tek bir fotoğraf olarak birleştirmek isteyebilirsiniz
  • Salonunuzun en iyi halini yansıtın. Örneğin fotoğrafınızda yalnızca en önemli öğelerin gösterildiğinden emin olun.
  • Çektiğiniz fotoğrafın arka planına özen gösterin (dağınık alanlardan veya parlak beyaz duvarlardan kaçının)
  • Işık artık en iyi arkadaşınız! İyi bir ışıklandırma, harika fotoğraflar çekmenizi sağlar. Işığa karşı fotoğraf çekmekten kaçının.
  • Net olun! Kimse bulanık bir resimden hoşlanmaz, bu yüzden fotoğrafın netliğine dikkat edin.
  • Gülümsemeyi teşvik edin! Mutluluk bulaşıcıdır ve müşterileriniz yeni saçlarına aşık olmalıdır!
  • #nofilter - potansiyel müşteriler sizin servislerinize güvenebilmek gerçek yeteneklerinizi/renklerinizi görmelidir.
  • Müşterilerinize sosyal medyadaki isimlerini sorun - gönderinizde onları etiketlerseniz onlar da bu gönderi ile etkileşime geçebilirler!

İpucu: Pic Stitch veya Instagram'ın Layout uygulaması gibi uygulamalar kullanarak öncesi-sonrası kolaj fotoğrafları yaratabilirsiniz. Alternatif olarak Instagram'da slayt gösterisi şeklinde gönderi paylaşarak kullanıcıları 'daha fazlasını görmek için sola kaydırmaya' teşvik edebilirsiniz. Bu aynı zamanda gönderinizin daha fazla etkileşim almasını sağlar!

 

Son olarak çalışma arkadaşlarınızı ve müşterilerinizi Instagram'daki öncesi-sonrası gönderilerinizi beğenmeleri, yorum yapmaları ve bunları paylaşmaları için teşvik edin! Ne kadar hızlı etkileşim olursa, o kadar fazla kişiye ulaşabilirsiniz!