Salon İçi Eğitim Seanslarını Geliştirmek

Bir eğitim sistemi oluşturmak, salonun geleceğini garanti altına alır çünkü hem yeni kalfaları müşterilerle çalışma konusunda eğitir hem de mevcut kalfaları daha verimli olmaya iter. Devam eden eğitim standartlarını korumak, başarının sürdürüldüğü ve ekip üyelerinin kariyer hedeflerini gerçekleştirdiği hissini verir.

Eğitime kaynak ayırarak teknik açıdan ve hizmet açısından yüksek kalitede kuaförler yetiştirebilir ve salon kültürünüzü destekleyebilirsiniz.


Salon içindeki eğitimcileri, eğitim kaynaklarını ve profesyonel ürün tedarikçiklerinin olanaklarını kullanarak ekibinizin sürekli eğitimini sağlayabilirsiniz.


Başarılı salonların çoğunda işe alınmanız, salon yöneticisi ya da salon eğitim müdürü tarafından yönlendirildiği şekilde tüm eğitim seanslarına katılmanız şartına bağlıdır.


Ekip eğitimlerini aşağıdaki kategorilere ayırabilirsiniz:


Mesleki ve yaratıcı pratik yetenekler

  • Saç kesimi
  • Boya
  • Perma
  • Şekillendirme

Süreç yönetme ve hizmet becerileri

Tutarlı bir hizmet standardı oluşturmak ve salon marka değerini yansıtmak için.

  • Danışmanlık
  • Karşılama
  • Hizmet
  • Letişim

Ürün

  • Ürün bilgisi
  • Pratik uygulama
  • Özellikler ve faydalar
  • Ürünü kullanmak için yeni yollar (karıştırmak)

Satış

  • Ürün sergileme
  • Alım sinyallerini tanımak
  • Etkili iletişimin gücü
  • Satış nasıl sonuçlandırılır

Resepsiyon görevleri

  • Telefona cevap verme
  • Karşılama
  • Randevuları ayarlama
  • Parayı yönetme
  • Şikayet yönetme

Sağlık ve güvenlik

  • Kişisel güvenlik
  • Müşteri güvenliği
  • Kazaları raporlamak

Salon içi eğitimde başarı ve kariyer gelişimi hissini kuvvetlendirmek için sertifikalar verebilirsiniz.


Schwarzkopf Professional temsilcinizi ve bilginizi, iş gereksinimlerinize yönelik bir program oluşturmak için değerlendirin.